ERP/CRM → Wdrożenie

Usługi wdrożeniowe obejmują stworzenie architektury systemu, zaprojektowanie rozwiązania zgodnie z wymaganiami Klienta, a także zaplanowanie samego wdrożenia oraz usługi w zakresie rozwoju i optymalizacji systemu.

Odpowiednio zaplanowane prace wdrożeniowe są kluczowym czynnikiem sukcesu w projekcie implementacji systemu informatycznego. Plan musi obejmować czas, zasoby ludzkie i środki budżetowe niezbędne do realizacji kolejnych faz wdrożenia. Przywiązujemy szczególną wagę do sprawnej i fachowej realizacji projektów.

Po wykonaniu planu projektu i uzyskaniu akceptacji Klienta przystępujemy do realizacji przyjętych założeń. Stosujemy zasadę ciągłej kontroli realizacji prac projektowych i bieżącego monitorowania ryzyk. Prace te wykonujemy wspólnie z Klientem a ich wyniki prezentowane są na cotygodniowych spotkaniach zespołu odpowiedzialnego za realizację projektu po obydwu stronach.
Umowa o współpracy pomiędzy Red Logic i PKP Informatyka Spółka Red Logic podpisała umowę o współpracy ze spółką PKP Informatyka, świadczącą nowoczesne usługi w zakresie opracowywania, modyfikowania i eksploatacji systemów informatycznych głównie w spółkach Grupy PKP.
Nowy produkt do obsługi helpdesku Zakończone zostały prace nad nowym autorskim projektem systemu do rejestracji i obsługi zgłoszeń serwisowych BugLogic. System jest uruchamiany u wszystkich naszych klientów korzystających z usług typu Helpdesk.
Umowa partnerska z jedną z czołowych firm IT w Libii Po wielomiesięcznych negocjacjach spółka Red Logic podpisała umowę o współpracy z jedną z czołowych firm z branży IT w Libii.
Umowa partnerska z Flopsar Technology Spółka Red Logic podpisała Umowę Partnerską z Flopsar Technology w zakresie ścisłej współpracy przy dystrybucji, wdrożeniach oraz świadczeniu usług monitoringu systemów informatycznych z użyciem Flopsar Suite.


Sprawdź czy mamy interesujące Cię stanowisko pracy.